نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون‌های عملکردی اثربخشی آزمون‌های عملکردی بر اشتیاق تحصیلی، خودکارآمدی ادراک‌شده و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 32-50]
  • آموزش تاثیر آموزش مبتنی بر بارشناختی بر اضطراب ریاضی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 1-9]
  • آموزش الکترونیکی بررسی نگرش‌ها، چالش‌ها و مشوق‌های یادگیری الکترونیکی در هوشمندسازی مدارس [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 62-71]
  • آموزش برنامۀ فلسفه اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان و مهارت های فراشناخت بر افزایش سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان طلاق [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 49-62]

ا

  • ارزشیابی احصا و تبیین چالش ها و مشکلات آموزشی- یادگیری مدارس شهرستان ارومیه در ایام کرونا و ارائه راهکارهایی برای رفع آنها [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 25-35]
  • ارزیابی کیفیت ارزیابی کیفیت اجرای برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان در دوران کرونا از دیدگاه دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 36-49]
  • استاندارد آموزش مجازی تحلیل شبکه آموزشی دانش آموز( شاد) از منظر مطابقت با استانداردهای یادگیری الکترونیکی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 22-34]
  • اشتیاق تحصیلی اثربخشی آزمون‌های عملکردی بر اشتیاق تحصیلی، خودکارآمدی ادراک‌شده و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 32-50]
  • اضطراب اجتماعی اثربخشی آموزش خودشفقت‌ورزی بر اضطراب اجتماعی دانش‌آموزانِ دختر دارای علائم اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 17-27]
  • اضطراب ریاضی تاثیر آموزش مبتنی بر بارشناختی بر اضطراب ریاضی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 1-9]
  • انگیزش پیشرفت اثربخشی آزمون‌های عملکردی بر اشتیاق تحصیلی، خودکارآمدی ادراک‌شده و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 32-50]
  • انگیزه یادگیری ریاضی تاثیر نرم افزار جئوجبرا بر انگیزه دانشجو-معلمان در یادگیری درس ریاضی عمومی ۲ از طریق آموزش الکترونیکی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 1-12]

ب

  • بارشناختی تاثیر آموزش مبتنی بر بارشناختی بر اضطراب ریاضی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 1-9]
  • برنامه درسی بررسی پژوهش‌های مرتبط باسواد مالی در برنامه درسی مدارس ایران با رویکرد فراتحلیل کیفی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 63-72]
  • برنامه درسی اجرا شده ارزیابی کیفیت اجرای برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان در دوران کرونا از دیدگاه دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 36-49]
  • برنامه شاد تحلیل شبکه آموزشی دانش آموز( شاد) از منظر مطابقت با استانداردهای یادگیری الکترونیکی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 22-34]

ت

  • تدریس و مدیریت کلاس احصا و تبیین چالش ها و مشکلات آموزشی- یادگیری مدارس شهرستان ارومیه در ایام کرونا و ارائه راهکارهایی برای رفع آنها [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 25-35]
  • تفکر انتقادی پیش‌بینی حل مسأله خلاق براساس تفکر انتقادی و سبک‌های یادگیری در دانش‌آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر اراک [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 10-21]

چ

  • چالش‌ها بررسی نگرش‌ها، چالش‌ها و مشوق‌های یادگیری الکترونیکی در هوشمندسازی مدارس [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 62-71]
  • چالش های آموزشی- یادگیری احصا و تبیین چالش ها و مشکلات آموزشی- یادگیری مدارس شهرستان ارومیه در ایام کرونا و ارائه راهکارهایی برای رفع آنها [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 25-35]

ح

  • حل مسأله خلاق پیش‌بینی حل مسأله خلاق براساس تفکر انتقادی و سبک‌های یادگیری در دانش‌آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر اراک [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 10-21]

خ

  • خودشفقت‌ورزی اثربخشی آموزش خودشفقت‌ورزی بر اضطراب اجتماعی دانش‌آموزانِ دختر دارای علائم اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 17-27]
  • خودکارآمدی ادراک‌شده اثربخشی آزمون‌های عملکردی بر اشتیاق تحصیلی، خودکارآمدی ادراک‌شده و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 32-50]

د

  • دانش آموز ابتدایی" تأثیر روش یادگیری معکوس بر عزت نفس دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 35-48]
  • دانش‌آموزان تاثیر آموزش مبتنی بر بارشناختی بر اضطراب ریاضی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 1-9]
  • دانش‌آموزان پیش‌بینی حل مسأله خلاق براساس تفکر انتقادی و سبک‌های یادگیری در دانش‌آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر اراک [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 10-21]
  • دانش‌آموزان دختر اثربخشی آموزش خودشفقت‌ورزی بر اضطراب اجتماعی دانش‌آموزانِ دختر دارای علائم اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 17-27]
  • دانش آموزان طلاق اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان و مهارت های فراشناخت بر افزایش سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان طلاق [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 49-62]
  • دانشجو معلمان تاثیر نرم افزار جئوجبرا بر انگیزه دانشجو-معلمان در یادگیری درس ریاضی عمومی ۲ از طریق آموزش الکترونیکی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 1-12]
  • دانشگاه فرهنگیان ارزیابی کیفیت اجرای برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان در دوران کرونا از دیدگاه دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 36-49]
  • دسترس پذیری تحلیل شبکه آموزشی دانش آموز( شاد) از منظر مطابقت با استانداردهای یادگیری الکترونیکی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 22-34]
  • دوران کرونا ارزیابی کیفیت اجرای برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان در دوران کرونا از دیدگاه دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 36-49]
  • دوره ابتدایی تبیین مولفه های رویکرد تلفیقی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی: یک پژوهش کیفی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 13-24]

ر

  • رویکرد تلفیقی تبیین مولفه های رویکرد تلفیقی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی: یک پژوهش کیفی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 13-24]
  • ریاضی عمومی ۲ تاثیر نرم افزار جئوجبرا بر انگیزه دانشجو-معلمان در یادگیری درس ریاضی عمومی ۲ از طریق آموزش الکترونیکی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 1-12]

س

  • سازگاری اجتماعی اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان و مهارت های فراشناخت بر افزایش سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان طلاق [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 49-62]
  • سبک‌های یادگیری پیش‌بینی حل مسأله خلاق براساس تفکر انتقادی و سبک‌های یادگیری در دانش‌آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر اراک [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 10-21]
  • سواد مالی بررسی پژوهش‌های مرتبط باسواد مالی در برنامه درسی مدارس ایران با رویکرد فراتحلیل کیفی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 63-72]
  • سیستم مدیریت آموزش(lms) تحلیل شبکه آموزشی دانش آموز( شاد) از منظر مطابقت با استانداردهای یادگیری الکترونیکی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 22-34]

ش

  • شبکه آموزشی دانش اموز تحلیل شبکه آموزشی دانش آموز( شاد) از منظر مطابقت با استانداردهای یادگیری الکترونیکی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 22-34]

ع

  • عملکرد تحصیلی اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان و مهارت های فراشناخت بر افزایش سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان طلاق [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 49-62]
  • عوامل اجتماعی شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانش آموزان دختر متوسطه از دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 73-86]
  • عوامل رفتاری شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانش آموزان دختر متوسطه از دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 73-86]
  • عوامل عاطفی- روانی شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانش آموزان دختر متوسطه از دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 73-86]
  • عوامل فرهنگی شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانش آموزان دختر متوسطه از دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 73-86]
  • عوامل مذهبی- اعتقادی شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانش آموزان دختر متوسطه از دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 73-86]

ف

  • فراتحلیل کیفی بررسی پژوهش‌های مرتبط باسواد مالی در برنامه درسی مدارس ایران با رویکرد فراتحلیل کیفی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 63-72]

ق

  • قابلیت استفاده تحلیل شبکه آموزشی دانش آموز( شاد) از منظر مطابقت با استانداردهای یادگیری الکترونیکی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 22-34]

م

  • مدارس بررسی پژوهش‌های مرتبط باسواد مالی در برنامه درسی مدارس ایران با رویکرد فراتحلیل کیفی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 63-72]
  • مشوق‌ها بررسی نگرش‌ها، چالش‌ها و مشوق‌های یادگیری الکترونیکی در هوشمندسازی مدارس [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 62-71]
  • مطالعات اجتماعی تبیین مولفه های رویکرد تلفیقی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی: یک پژوهش کیفی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 13-24]
  • مهارت‌های فراشناختی اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان و مهارت های فراشناخت بر افزایش سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان طلاق [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 49-62]

ن

  • نرم افزار جئو‌جبرا تاثیر نرم افزار جئوجبرا بر انگیزه دانشجو-معلمان در یادگیری درس ریاضی عمومی ۲ از طریق آموزش الکترونیکی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 1-12]
  • نیازهای پرورشی شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانش آموزان دختر متوسطه از دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 73-86]

و

  • ویروس کرونا احصا و تبیین چالش ها و مشکلات آموزشی- یادگیری مدارس شهرستان ارومیه در ایام کرونا و ارائه راهکارهایی برای رفع آنها [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 25-35]

ه

  • هوشمندسازی مدارس بررسی نگرش‌ها، چالش‌ها و مشوق‌های یادگیری الکترونیکی در هوشمندسازی مدارس [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 62-71]