آ
-
آزمونهای عملکردی
اثربخشی آزمونهای عملکردی بر اشتیاق تحصیلی، خودکارآمدی ادراکشده و انگیزش پیشرفت دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 32-50]
-
آموزش
تاثیر آموزش مبتنی بر بارشناختی بر اضطراب ریاضی دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 1-9]
-
آموزش الکترونیکی
بررسی نگرشها، چالشها و مشوقهای یادگیری الکترونیکی در هوشمندسازی مدارس [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 62-71]
-
آموزش برنامۀ فلسفه
اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان و مهارت های فراشناخت بر افزایش سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان طلاق [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 49-62]
ا
-
ارزشیابی
احصا و تبیین چالش ها و مشکلات آموزشی- یادگیری مدارس شهرستان ارومیه در ایام کرونا و ارائه راهکارهایی برای رفع آنها [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 25-35]
-
ارزیابی کیفیت
ارزیابی کیفیت اجرای برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان در دوران کرونا از دیدگاه دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 36-49]
-
استاندارد آموزش مجازی
تحلیل شبکه آموزشی دانش آموز( شاد) از منظر مطابقت با استانداردهای یادگیری الکترونیکی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 22-34]
-
اشتیاق تحصیلی
اثربخشی آزمونهای عملکردی بر اشتیاق تحصیلی، خودکارآمدی ادراکشده و انگیزش پیشرفت دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 32-50]
-
اضطراب اجتماعی
اثربخشی آموزش خودشفقتورزی بر اضطراب اجتماعی دانشآموزانِ دختر دارای علائم اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 17-27]
-
اضطراب ریاضی
تاثیر آموزش مبتنی بر بارشناختی بر اضطراب ریاضی دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 1-9]
-
انگیزش پیشرفت
اثربخشی آزمونهای عملکردی بر اشتیاق تحصیلی، خودکارآمدی ادراکشده و انگیزش پیشرفت دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 32-50]
-
انگیزه یادگیری ریاضی
تاثیر نرم افزار جئوجبرا بر انگیزه دانشجو-معلمان در یادگیری درس ریاضی عمومی ۲ از طریق آموزش الکترونیکی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 1-12]
ب
-
بارشناختی
تاثیر آموزش مبتنی بر بارشناختی بر اضطراب ریاضی دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 1-9]
-
برنامه درسی
بررسی پژوهشهای مرتبط باسواد مالی در برنامه درسی مدارس ایران با رویکرد فراتحلیل کیفی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 63-72]
-
برنامه درسی اجرا شده
ارزیابی کیفیت اجرای برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان در دوران کرونا از دیدگاه دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 36-49]
-
برنامه شاد
تحلیل شبکه آموزشی دانش آموز( شاد) از منظر مطابقت با استانداردهای یادگیری الکترونیکی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 22-34]
ت
-
تدریس و مدیریت کلاس
احصا و تبیین چالش ها و مشکلات آموزشی- یادگیری مدارس شهرستان ارومیه در ایام کرونا و ارائه راهکارهایی برای رفع آنها [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 25-35]
-
تفکر انتقادی
پیشبینی حل مسأله خلاق براساس تفکر انتقادی و سبکهای یادگیری در دانشآموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر اراک [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 10-21]
چ
-
چالشها
بررسی نگرشها، چالشها و مشوقهای یادگیری الکترونیکی در هوشمندسازی مدارس [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 62-71]
-
چالش های آموزشی- یادگیری
احصا و تبیین چالش ها و مشکلات آموزشی- یادگیری مدارس شهرستان ارومیه در ایام کرونا و ارائه راهکارهایی برای رفع آنها [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 25-35]
ح
-
حل مسأله خلاق
پیشبینی حل مسأله خلاق براساس تفکر انتقادی و سبکهای یادگیری در دانشآموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر اراک [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 10-21]
خ
-
خودشفقتورزی
اثربخشی آموزش خودشفقتورزی بر اضطراب اجتماعی دانشآموزانِ دختر دارای علائم اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 17-27]
-
خودکارآمدی ادراکشده
اثربخشی آزمونهای عملکردی بر اشتیاق تحصیلی، خودکارآمدی ادراکشده و انگیزش پیشرفت دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 32-50]
د
-
دانش آموز ابتدایی"
تأثیر روش یادگیری معکوس بر عزت نفس دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 35-48]
-
دانشآموزان
تاثیر آموزش مبتنی بر بارشناختی بر اضطراب ریاضی دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 1-9]
-
دانشآموزان
پیشبینی حل مسأله خلاق براساس تفکر انتقادی و سبکهای یادگیری در دانشآموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر اراک [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 10-21]
-
دانشآموزان دختر
اثربخشی آموزش خودشفقتورزی بر اضطراب اجتماعی دانشآموزانِ دختر دارای علائم اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1402، صفحه 17-27]
-
دانش آموزان طلاق
اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان و مهارت های فراشناخت بر افزایش سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان طلاق [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 49-62]
-
دانشجو معلمان
تاثیر نرم افزار جئوجبرا بر انگیزه دانشجو-معلمان در یادگیری درس ریاضی عمومی ۲ از طریق آموزش الکترونیکی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 1-12]
-
دانشگاه فرهنگیان
ارزیابی کیفیت اجرای برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان در دوران کرونا از دیدگاه دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 36-49]
-
دسترس پذیری
تحلیل شبکه آموزشی دانش آموز( شاد) از منظر مطابقت با استانداردهای یادگیری الکترونیکی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 22-34]
-
دوران کرونا
ارزیابی کیفیت اجرای برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان در دوران کرونا از دیدگاه دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 36-49]
-
دوره ابتدایی
تبیین مولفه های رویکرد تلفیقی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی: یک پژوهش کیفی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 13-24]
ر
-
رویکرد تلفیقی
تبیین مولفه های رویکرد تلفیقی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی: یک پژوهش کیفی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 13-24]
-
ریاضی عمومی ۲
تاثیر نرم افزار جئوجبرا بر انگیزه دانشجو-معلمان در یادگیری درس ریاضی عمومی ۲ از طریق آموزش الکترونیکی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 1-12]
س
-
سازگاری اجتماعی
اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان و مهارت های فراشناخت بر افزایش سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان طلاق [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 49-62]
-
سبکهای یادگیری
پیشبینی حل مسأله خلاق براساس تفکر انتقادی و سبکهای یادگیری در دانشآموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر اراک [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 10-21]
-
سواد مالی
بررسی پژوهشهای مرتبط باسواد مالی در برنامه درسی مدارس ایران با رویکرد فراتحلیل کیفی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 63-72]
-
سیستم مدیریت آموزش(lms)
تحلیل شبکه آموزشی دانش آموز( شاد) از منظر مطابقت با استانداردهای یادگیری الکترونیکی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 22-34]
ش
-
شبکه آموزشی دانش اموز
تحلیل شبکه آموزشی دانش آموز( شاد) از منظر مطابقت با استانداردهای یادگیری الکترونیکی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 22-34]
ع
-
عملکرد تحصیلی
اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان و مهارت های فراشناخت بر افزایش سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان طلاق [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 49-62]
-
عوامل اجتماعی
شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانش آموزان دختر متوسطه از دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 73-86]
-
عوامل رفتاری
شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانش آموزان دختر متوسطه از دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 73-86]
-
عوامل عاطفی- روانی
شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانش آموزان دختر متوسطه از دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 73-86]
-
عوامل فرهنگی
شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانش آموزان دختر متوسطه از دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 73-86]
-
عوامل مذهبی- اعتقادی
شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانش آموزان دختر متوسطه از دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 73-86]
ف
-
فراتحلیل کیفی
بررسی پژوهشهای مرتبط باسواد مالی در برنامه درسی مدارس ایران با رویکرد فراتحلیل کیفی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 63-72]
ق
-
قابلیت استفاده
تحلیل شبکه آموزشی دانش آموز( شاد) از منظر مطابقت با استانداردهای یادگیری الکترونیکی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 22-34]
م
-
مدارس
بررسی پژوهشهای مرتبط باسواد مالی در برنامه درسی مدارس ایران با رویکرد فراتحلیل کیفی [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 63-72]
-
مشوقها
بررسی نگرشها، چالشها و مشوقهای یادگیری الکترونیکی در هوشمندسازی مدارس [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 62-71]
-
مطالعات اجتماعی
تبیین مولفه های رویکرد تلفیقی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی: یک پژوهش کیفی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 13-24]
-
مهارتهای فراشناختی
اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان و مهارت های فراشناخت بر افزایش سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان طلاق [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 49-62]
ن
-
نرم افزار جئوجبرا
تاثیر نرم افزار جئوجبرا بر انگیزه دانشجو-معلمان در یادگیری درس ریاضی عمومی ۲ از طریق آموزش الکترونیکی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 1-12]
-
نیازهای پرورشی
شناسایی و اولویت بندی نیازهای پرورشی دانش آموزان دختر متوسطه از دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره 34، 1402، صفحه 73-86]
و
-
ویروس کرونا
احصا و تبیین چالش ها و مشکلات آموزشی- یادگیری مدارس شهرستان ارومیه در ایام کرونا و ارائه راهکارهایی برای رفع آنها [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 25-35]
ه
-
هوشمندسازی مدارس
بررسی نگرشها، چالشها و مشوقهای یادگیری الکترونیکی در هوشمندسازی مدارس [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 62-71]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد